Kayıtlar

Ocak, 2015 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Spotty & Haynz Tomeyto Keçap

Resim
Fotoğafta görünen mavi kazaklı hatun kim bilin bakalım?
Spotty!
Sıpoticimle ne zamandır buluşacağız, özleştik(?). En son ne zaman görüştük onu bile hatırlayamadım şuan. Spotty bütlere geldi, derslerini verdi (!öyle umuyoruz) gideceği gün buluştuk. 
İlk önce yemek yiyelim dedik. Hamburger aldık. Ben akıllı(!) her zamanki gibi ketçabı salladım salladım ters çevirip kapağını açtım (bu sırada yine çalkalamaya devam ederek) ve FOOOŞ. Ben şoka girdim spotty'e bakıyorum. Spotty kahkaha atıyor. Benim yüreğime indi. Üstüm saçım başım battı sandım. Meğer sadece şişe batmış. O an nasıl bir ifadem vardı bilmiyorum ama sıpoticim baya güldü. :) (Yazı adını bu olaydan aldı diye de ekleyelim)


BenRaif blogunun sahibi Raif'i andık. Yemekler geldi ben hemen "Raifcim tepeden çekin demişti, dur deneyelim" dedim ve ikimiz de çektik. Işık sol üstten geldiği için patates kasesi biraz sorun çıkardı, ben de yerlerini değiştirmeye üşendim ama olsun! 
100 kadar fotoğraf çekilmişiz. Geçen sene bi…

Finallerden Kacan Moody

Resim
Final haftası hemen gelip geçiverdi. Ne olduğunu bile anlayamadım.  Doğru düzgün çalıştım mı? Hayır.  Türkiye'ye geçmeye çalışan biri olarak yeteri kadar çalıştım mı? Tabiki hayır.  Amaaan ya ben bunu yaparım modundaydım. Açıkcası o çalışmayla yine iyi yaptım. 
Geçiş için İzmir, Aydın falan düşünüyordum. Afyonu falan da düşün diyorlar da ben büyükşehir insanıyım, gelemem öyle Afyon'a falan. Hem donarım ben orada. Meğer sınıfta daha önce İzmir'de okumuş ve oraya geçmek isteyen bir kız daha varmış. (Ben bunu Cream'den öğrendim). Kızın kimyası 99/100. Benim 90/100. Nasıl oldu bilmiyoruz, hoca ona A verdi ben A- aldım. A'yı garanti görmüştüm. Vizeden 98 alınca götüm mü kalktı nolduysa, finalde lise 1den beri bildiğim konuların sorularını yapamadım, 76 aldım.

Neler Oluyor Hayatta #3 || Hepii de Börtydey

Resim
Oh mis! İştahları bir kabartalım! :) Çarşamba günü ev arkadaşım, pizza yemeye gidelim diye tutturdu. Bana anlatacakları varmışmışmış..  Evde olan biteni pek anlatmadım ama her gün ayrı bir fiyasko olduğunu bilmeniz yeterli.
Normalde önceden bir şey planlanmamışsve bana DAN! diye "Hadi şuraya gidelim! Hadi şunu yapalım!" dendiğinde-aslında eve gittiğimde yapacağım tek şey dizi izleyip uyumak olsa da-gidesim gelmiyor. Gelmiyor arkadaş! Yapım böyle. Geçen sene ilk defa bunu Nimbus kırdı, beni zorla Black'in doğum gunune götürdü. Etüt merkezinde yere yatıp ters dönmüş hamam böceği gibi (Hey Gregor Samsa, naber?) ayaklarım havada tepinmiştim.  Buraya geldiğimde de bir defa desten sonra otururken sinemaya gidelim demişlerdi o zaman da sinema evime yürüme mesafesinde olunca gitmiştim.

Hosgeldin 2015

Resim
Yılbaşında neler oldu neler! Hayatımda geçirdiğim en güzel yılbaşıydı. İlk defa bir partide doğru düzgün dans ettim, eğlendim, kafayı buldum. Tabiki fotoğraf çekildik, ama ben telefon taşımadığım için buraya koyacak fotoğraf çekemedim. (Bir ara aklıma fotoğraf çekmek geldi ama o sırada tuvalette çömelmiş vaziyette -kafam bir milyon- bir sola bir sağa sallanarak işiyordum.)  Daha önce de alkol almıştım ama kontrolumu kaybetmemiştim. O gece aldığım ilk içecekte alkol tadı çok gelmeyince hemen içtim bitirdim. Bitirdiğimde baktım herkes masanın etrafında dikilip birbirine bakıyor. Gittim kızların hepsini etrafıma çektim, "eller havaya diyetisyen hatunlar" diye bağırdım  ve bir oooo ile dansa başladık, maşallah 3 saat durmadık.) 12'ye son yirmi dakika kala acayip çişim geldi ve ben sırf yılbaşına işeyerek girmiş olmamak için tam yarım saat çişimi tuttum!! 16 kişiydik, bizim sınıftan birkaç kişi ve onların arkadaşları vardı. Apple'ın ev arkadaşının sınıf arkadaşları da ge…