17 Ay Sonra...


Selamlar! Bir buçuk sene sonra geri döndüm! :) Aylar önce bir yorum gelmiş 'tez zamanda dönersin inşallah' diye. Döndüm işte, geç olsun güç olmasın.

Önceki yazılarımı dönüp okudum, şu an yaşasam kendimi asarım dedirten şeyler yaşamışım ama yazılardaki enerjime hayran kaldım. Nasıl başarmışım bilmiyorum, yine öyle yazabilir miyim onu da bilmiyorum. Üzerimde biraz baskı var bu yüzden, tekrar öyle yazabileceğimden emin değilim.

Efenim, bu blog anonim güya ama beni yakından tanıyan herkes blogu biliyor. Yani okuyucu kitlemin %90ı son bir senede neler yaptım biliyor ama olsun ben yine de anlatayım;

Tekrar yatay geçiş yaptım, ehe. Hobi gibi oldu, ne yapmaktan zevk alırsın diyenlere yatay geçiş diyebilirim artık. Oradan oraya atladım ama sonunda en başından beri istediğim yere geldim. Roller coaster gibi inişli çıkışlı bir üniversite hayatım oldu. 3.sınıfta geçiş yapınca alttan dersler kaldı, okulum uzadı ama sorun etmiyorum. Şimdilik tek derdim bu vaktimi iyi değerlendirmek :)

Daha önce arkadaş sorunsalı yazıları yazıp arkadaşım yok diye ötüp durmuşum. şimdi dönüp bakıyorum da boktan da olsa arkadaşım varmış, şimdi o da yok. Cidden sıfır yani. Derse gitmediğimde nerdesin diyecek, derse beraber gidip gelecek, ders çıkışı bir şeyler yapacak arkadaşım yok. Her işimi yalnız yapıyorum. Öyle işte. Yalnızlık zor aziziğm!

Şimdilik bu kadar, gün içinde yediğim bokları yazmaya başlamadan önce bir genel bilgilendirme toplantısı yapayım istedim. Neyseki son birkaç gündür değişik bir şeyler yaptım da yazacak bir şeylerim var. :) Yarın yazarım heralde.

Siii yuu suun bitchez!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonunda benim de yüzüm gülüyor be!

Moody'nin Ic Sesinden: Güzellige Dair